جور وا جور

جور وا جور
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جور وا جور و آدرس yekiyedone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 اشکان محمدیان معروف به دی جی اشکان از ریمکس کننده های حرفه ای موسیقی الکترونیک ایران است . او فوق العاده باهوش و با ذوق موسیقی های خود را می سازد .قد 186وزن 82رنگ مورد علاقه : آبی فیروزه ایمجرد! تهران به دنیا اومده مهندسی مکانیک خونده... در عکاسی,کارگردانی,بازیگری تئاتر,وکلا انواع mediaتجربه داره. 8سال با کوشان حداد اشنا شده و گروه اشکان کوشان رو تاسیس کرده5سال به طور رسمی کار می کنهبرای گروه های خارجی مثله اسکوتر فعالیت میکنه.دو سه سال پیش اولین موزیک ویدئوشون بود.برگرد پیشم دوباره با ریمیکس های مختلف که دومین موزیک ویدئوشون هست و اشکان هم در کارگردانیش دخالت داشته و از اون ترک به بعد خوانندگی گروه رو به عهده گرفته.

از موزیک های او می توان از :
We No Speak Americano
Anda Adam به نام Love On You
و آلبوم زیبای دنستونیک که با کوشان عزیز کار کرده اند واقعا حرفه ای.
اشکان محمدیان در نوع رفتار و طرز پوشش نیز مثل یه حرفه ای رفتار میکند،اشکان و دوستش کوشان مکمل و تکمیل کننده موزیک یکدیگرند . که هریک سبک و سیاق خود را دارند و در کنار هم موسیقیشان مثال زدنی می شود . البته از علاقه او با اسکرچ که مورد علاقه شدید من هم هست واقعا مثال زدنی است . او در تصویر برداری و کیفیت کلیپ ها نقش اساسی داشته مخصوصا در کلیپ برگرد پیشم دوباره . او یه جا تو ایران نمی ایستد و دائم در حال رفت و آمد به اروپا ست .خلاصه باید گفت او آینده موسیقی روشنه الکترونیکه ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ saman ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

همه چی ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 13482
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ

  • خبر روز
  • فروش لینک